uppdatering! /Isabelle

Inte mycket har hant sen jag bloggade sist, har hela tiden tankt blogga men nagonting har hant och sa glomde jag. Men har ar jag!
Klockan ar tio over 11 pa lordagskvallen har och Dave har gatt och lagt sig i sangen och laser sin bok och jag ar inte riktigt redo att sova an.

Mamma ringde idag och sa att hon skickat ett 5 kg paket med godis, chokladpudding och kott och grillkrydda - sant man behover, Tack Mamma! Och Dave's mamma skickade i borjan av veckan tva par skor, tidningar och annat smatt och gott - lyx att ha tva mammor som skickar saker! Men vi skickade faktiskt mors dag kort till bada da det ar Mors dag har i Australien pa sondag!

Idag har vi lyxat till det med frukost pa Cafe Cacao - jag drack underbar varm choklad med en hallontwist till frukost (perfekt med nagot sott!) och Dave drack en latte och at en kyckling avocado och nagot annat i en baguette. Till lunch blev det Sushi och smaratter fran favoritresturangen pa Esplanaden och till middag thai bbq steak med ris som Dave saklart fixade till oss! Vi avslutade med lite choklad till Avatar som vi sag pa dvd fast vi gick mer an 11 tusen steg idag sa det gor ingenting. Avatar var helt underbar och gud vad jag vill se den i 3D nasta gang, men jag tycker inte om att behova vara sa nervos och inte veta vad som hander, var tvungen att ga upp fran soffan och inte titta nar det blev for spannande.


Imorgon borjar min och Matildas "borja jogga" traning, hon darborta i L.A och jag har i Melbourne. Med lite motivation tror jag faktiskt att vi kan klara det galant, eller vad sager du M?
Och jag och Dave ska aven till simhallen och ligga i jaquzzin och basta och bara ta det lugnt, vi skulle egentligen gjort det idag men all mat och tvattstugan kom i vagen sa vi tar det imorgon, hoppas jag!

xx

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj det hade jag glömt! Bra att du påminde mig =)

2010-05-08 @ 21:58:58
URL: http://lalalandmatilda.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Ja kom ihag!! Jag kommer paminna dig hela tiden! Jag ska byta om fran pyjamasen till battre klader och a ut och ga/springa nu.. Ska lura med Dave oxa!

2010-05-09 @ 02:55:19
URL: http://swedenandtherestoftheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0