upp tidigt-jobba-hem-laga mat-tv-sova

Hejsan!

Glomde totalt bort bloggen for ett tag dar - men nu ar jag tillbaka, jag lovar!
Inte mycket har hant men for att summera kortfattat:
- Bastaste mamma skickade 5 kilo(!!!!) godis till mig och Dave, tack mamma!
- Dave blev av med sitt jobb och letar nu nytt
- Bebis har borjat med bebis grot och inte bara mjolk, mycket roligare!
- Min morgon magont har fortfarande inte gatt over och idag har jag haft den hela dagen
- Diet, ja vad ska jag saga, jobbigt!

Det borjar bli riktigt kallt har nu pa morgonen da jag maste ja fleece troja och jacka och vantar for att inte frysa ihjal men sen pa eftermiddagen ar det cardigan vader - helt sjukt!

Jag har varit duktig den senaste veckan och skickat brev till farmor och yoseline och fodelsedagskort till de som fyller ar, yay!

Tror jag ska slinga haret ikvall - har haft slingmedel sen forra aret och nar vi var hemma i London tog jag med det hit och nu nar jag inte riktigt vill betala nastan 500 kr for att ga till frisoren ar det en ratt bra uppfraschning som ar latt. Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0