emelie var ar du? /Isabelle

Ja, som rubriken sager - emelie, vart ar du och nar ska du blogga?

Hur som helst..onsdagens jobb ar over och jag ar helt slut efter att ha tittat pa tv och myst med bebis hela dagen, eller aven torkat bebisspya fran mina jeans, min fot och hela mattan och det lat jag sa vanligt Matilda veta - den enda jag "pratar" med pa hela dagen forutom en 5 manaders bebis..


Helt sjukt vad sms kan gora att man kanner sig lite mer social..
Snart ar det dags att vara social pa vanligt satt, ca 10 min innan Dave kommer hem fran jobbet, yay! Men vi ska ha 7 minuters stad maraton for att forsoka stada upp lagenheten som jag foresten inte visat bild pa.. Det kommer!



Imorse nar jag gick upp tankte jag att jag skulle ta ett foto varje timme under hela dagen men efter att ha missat tva sa gav jag upp och forsoker imorgon igen - kan inte ni oxa gora det och lanka till era bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0